wtorek, 19 lipca 2011

One Lovely Blog Award

Witam :) Z przyjemnością informuję Was, że zostałam nominowana do One Lovely Blog Award przez Paulę, a także przez Annie za co chciałam bardzo serdecznie podziękować, jest mi naprawdę bardzo miło z tego powodu :) 



Zasady: 
- napisz u siebie podziękowania i wklej link blogera, który cię nominował,
- napisz o sobie siedem rzeczy, 
- nominuj szesnaście innych, cudownych blogerów (nie można nominować osoby, która cię nominowała),
- napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.

1. Oprócz książek, jestem straszną maniaczką fanfiction, zwłaszcza angielskich. Potrafię milion razy dziennie sprawdzać, czy nie pojawił się nowy rozdział mojego ulubionego fanficka i strasznie ubolewam, gdy okazuje się, że zamiast niego ukazuje się notka o porzuceniu opowiadania.

2. Jak ognia unikam wszelkich portali społecznościowych takich jak facebook czy nasza klasa, jednak nie przeszkadza mi to posiadać konta na youtube, filmwebie, nakanapie, lubimyczytać, lastfm, ogólnie stron poświęconych filmowi, książkom czy muzyce :)

3. Jestem bardzo nieufną osobą, a przy tym dość zamkniętą, co sprawia, że trudno mnie poznać. Staram się z tym walczyć i być bardziej ,,otwartą" do ludzi, ale mimo to i tak potrzebuję dużo czasu by zaufać drugiej osobie.

4. Wpadam w panikę, kiedy widzę, że po biurku chodzi mi choćby milimetrowy robaczek, za to zupełnie nie boję się myszy. Swego czasu nawet hodowałam parę, co nadal wzbudza przestrach wśród znajomych i rodziny ;)

5. Uwielbiam zwiedzać. Nieważne co, ruiny, muzea, jaskinie, nieznane szczyty. Nie przepadam za to za przewodnikami. Rzadko trafia się na kogoś, kto naprawdę potrafi zaciekawić kogoś historią zamku, zamiast skupiać się na nudnych faktach, które sprawiają, że wszystkim kleją się oczy.

6. Często ,,bujam w obłokach" i myślami jestem daleko od swojego rozmówcy, dlatego nieraz trzeba się nieźle natrudzić by sprowadzić mnie z powrotem na ziemię.

7. Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki. Właściwie nie pamiętam dnia, w którym nie wysłuchałabym choćby jednego kawałka. Szczególną miłością darzę zespoły takie jak Athlete, Mumfords and Sons, Coldplay i 30 seconds to mars :)

Siedem rzeczy o mnie już było, więc teraz pora na blogi, które nominuję :) Kolejność jest całkowicie przypadkowa, przy czym przepraszam jeżeli już ktoś wcześniej został nominowany, starałam się tego unikać, aczkolwiek jeżeli tak się stało, potraktujcie to po prostu jako wyraz mojej sympatii, gdyż bardzo lubię i często odwiedzam każdy z blogów, jaki wybrałam ;) Jeżeli ktoś nie ma ochoty brać udziału w zabawie, to oczywiście nic nie szkodzi, niczego nie narzucam :) 

Oto nominacje :

7. Domi
10. Kate
12. Susie
15. Dosiak
16. Magda

Pozdrawiam wszystkich i czekam na Wasze nominacje :)






9 komentarzy:

  1. kiedy przeczytałam o myszach od razu przypomniało mi się jak kiedyś(chyba kiedy byłam w przedszkolu) u mnie po domu biegał chomik koleżanki z bloku, a oczywiście ja, mój młodszy brat i koleżanka nie mieliśmy pojęcia co to takiego to na całe mieszkanie darliśmy się ściul(szczur), mysz!! tato mój miał z nas polewkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, ale nie napisze tego na blogu. Nie wiem czemu. Nie lubię pisać o sobie i nawet nie wiem co to za One Lovely Blog Awards. No i nic mi to nie da a mój blog skupia się na recenzjach. :* Ale dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację:))). W zabawie pewnie nie wezmę udziału, bo wybranie tylko 16 blogów, a to w moim wypadku nie możliwe:D. Ileż ciekawostek się dowiedziałam:)). Od razu jakbym Cię lepiej znała.
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. @ Evita, naprawdę nie ma za co :)
    @ narratorka, w porządku, tak jak pisałam wcześniej, nic nie szkodzi :)
    @kasandra_85, miło mi to słyszeć :) szkoda, że nie weźmiesz udziału, ale rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Punkty 5 i 6: też tak mam. ;)
    Dzięki za nominację. :) choć pewnie jak kasandra_85 będę miała problemy z wyborem tych zaledwie 16 blogów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy całkiem sporo wspólnego ;) Dzięki za nominację:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie również często zdarza się "odpływać" myślami i tak samo jak Ty uwielbiam 30 Seconds to Mars ;D

    Dzięki za nominację, już biorę się za szykowanie notki na ten temat ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za nominację :) z portalami społecznościowymi mam podobnie jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za nominację, ale raczej nie wezmę w tym udziału.;)
    Tak jak ty jestem maniaczkom ff i nienawidzę robaków (brr...) za to nie boje się myszy.;p

    OdpowiedzUsuń